Internacionalización da empresa e márketing internacional
Autor/a
Ruzo Sanmartín, Emilio
Os contidos desta unidade didáctica van dirixidos a estudantes de
último curso do Grao en Administración e Dirección de Empresas que
buscan especializarse no ámbito comercial e/ou no ámbito
internacional, seleccionando a materia optativa de Comercialización
Internacional. Deste xeito, estes estudantes teñen coñecementos
previos de Comercialización e Investigación de Mercados, a ampliar
neste materia na súa aplicación ao ámbito internacional. O contido
desta materia está orientado a que o estudante coñeza en
profundidade e cunha visión integral a xestión, administración e
dirección de todas as actividades relacionadas coa comercialización
internacional dos bens e servizos da empresa, dende o coñecemento do
contorno internacional, pasando polos aspectos estratéxicos das
decisións de selección e penetración en mercados exteriores, ata as
decisións comerciais internacionais e toda a problemática que de
estas se deriva.
Os contidos desta unidade didáctica van dirixidos a estudantes de
último curso do Grao en Administración e Dirección de Empresas que
buscan especializarse no ámbito comercial e/ou no ámbito
internacional, seleccionando a materia optativa de Comercialización
Internacional. Deste xeito, estes estudantes teñen coñecementos
previos de Comercialización e Investigación de Mercados, a ampliar
neste materia na súa aplicación ao ámbito internacional. O contido
desta materia está orientado a que o estudante coñeza en
profundidade e cunha visión integral a xestión, administración e
dirección de todas as actividades relacionadas coa comercialización
internacional dos bens e servizos da empresa, dende o coñecemento do
contorno inte...